Antw: Ligfiets en rugklachten?

Aan 18-10-96 19:11, in bericht <WFS3.T3267CD8E.0D7B at ffshq.IAEhv.nl>,
arjen_haayman at pi.net schreef:

> Wie heeft een mening over de kwestie ligfietsen vs. rugklachten? Ik wil
> graag zoveel mogelijk ontkennende berichtjes kunnen doorsturen, maar ja,
> als hem echt iets kan overkomen, meld dit dan ook maar.

Mijn ervaringen zijn juist goed, alhoewel ik maar pas een maand ligfiets.
Vanwege rugpijn ging ik regelmatig enige tijd met de trein ipv ruim 30
kilometer op de racefiets te forenzen. Enkele weken geleden had ik ook last en
twijfelde of ik op de ligfiets zou gaan. Toch gedaan, en geen centje pijn!

groeten,

Erik Smits