Re: een ligfiets als enige vervoermiddel... lukt dat?

On Oct 8,  9:54am, kpbnl!cyrilaus at worldonline.nl wrote:
> Subject: een ligfiets als enige vervoermiddel... lukt dat?
> Hallo!
<knip>

> Zo ja, hoe lekker rijdt het als je dagen achter elkaar 200 km wil
fietsen

Lekker!

Ik had nog nooit meer dan 30 km achtereen gefietst, tot ik mijn
ligfiets kreeg. Op mijn eerste tocht klokte ik al meteen 130 km, zonder
probleem. Wel moe achteraf, maar niet kapot of zo.
Momenteel rijd ik er dagelijks me naar mijn werk (2x24km), naar de
kroeg (waar ik hem gelukkig binnen mag parkeren!), enz...
Alleen voor boodschappen komt mijn Hollandse stadfiets nog buiten, de
bagagedrager van mijn Condor is immers te smal voor een kratje bier.

vr.gr.

Krist

Krist van Besien                                             besien at q8.nl
Service & information administrator   systems department
Kuwait Petroleum Benelux bv.                                 Rotterdam NL