hoe /cool/ etc.

Hein Reinders schrijft:

> Dat  Batavus voor de naam Relaxx koos vind ik nou weer niet zo sterk: de
associatie is dan vooral met vrijetijd.

Klopt. En die dubbele xx is natuurlijk veel te hip voor die belegen boys bij
Batavus. Maar ze hebben in ieder geval over een naam nagedacht die het ook
buiten de polder (sorry Johan) nog lekker doet.

>Ik dank U allen zeer voor de beschaafde conversatie.

....... dat is nu precies de makke van de NL-fietsindustrie. Ze zijn
allemaal zo rete beschaafd, waardoor Fietsland #1 de meeste fietsen
importeert uit verre streken.

Gegroet!

Robert van Weperen