Re: een ligfiets als enige vervoermiddel... lukt dat?

At 03:01 23-10-96, maillist at news.IAEhv.nl wrote:
>fietsen
>
>Lekker!
>
>Ik had nog nooit meer dan 30 km achtereen gefietst, tot ik mijn
>ligfiets kreeg.

Ik was ook nog nooit buiten de gemeentegrenzen gefietst. Tot ik een
Flevobike aanschafte om mee naar Frankrijk te fietsen. Op de eerste dag
deed ik Amsterdam - de Waal oever. En het was mijn tweede dag op een
Flevobike! Mijn reisgenoot op mountainbike was gebroken, het was te
vermoeiend om mij bij te houden.

Binnen de stad gebruik ik m niet omdat ik m steeds een trap op en af moet
slepen, ik kan m niet op straat zetten. Laatst wel mee naar Utrecht
gefietst bijvoorbeeld. En naar Groningen (met de boot over het IJselmeer).
Hoewel die afstand zich toch beter leent voor de Intercity als je geen
vakantie hebt.

ReindeR

 ----- o       -  -- --- ----  o                   My dear bicycle got stolen!
 -- _/[._     -- ---- ---    ---\__/\-.       read all about biketheft at: