een ligfiets als enige vervoermiddel... lukt dat?

Prima! Ook ik heb mijn Karrimor grote achtertassen nu op mijn SINNER 2026
gehangen nadat ik niet meer op de racefiets kon (nekklachten) en dat gaat
goed - ik moet alleen een zwaarder veerelement hebben (maar dat ligt ook
aan mijn eigen gewicht...)
Verder heb ik i.o.m. Frank ter Braak/liggende Hollander een aansluiting
laten maken voor de Leggero fietskar die wij voor kindervervoer hebben, en
dat fietst ook prima - je bent wel een soort trailer met oplegger en voor
het stadsverkeer gedraagt het zich navenant, maar een kniesoor enz.
Helaas kan ik je niet vertellen hoe het als enig vervoermiddel werkt maar
de dingen die ik er in dit kader mee doe gaan prima!
Succes,

o             >>The real one looks better <<
\\_/\_,       >>and faster...<<
(*)  (*)       xx Herman M. Kostelijk           xx
               xx at 21:15  on 27-10-96         xx
               xx from Esbeek - NL -            xx
               xx using E-mail Assist for CSNav xx