wilde verhalen

Een vriendin van me is journaliste bij de Morgen (vlaams gazetje!) en wil
wel eens een artikkeltje schrijven over die maffe pipo's met hun
levensgevaarlijke fietsen :)

Kunnen jullie mij (voornamelijke leuke) verhaaltjes opsturen (of pointers
naar). Ik heb er al wel een paar, ook uit eigen ervaring, maar hoe meer
hoe liever!

Over eigen ervaringen gesproken: onlangs moest ik nog eens in de stad
zijn (Antwerpen) en nam ik de ouwe trouwe bukfiest nog maar eens van
stal. Levensgevaarlijk! Dat ik daar zolang mee gereden heb, het is niet
te geloven. Hoe bestaat het! (ok, dit is misschien wat overdreven, maar
toch...)

Laat iets van je horen,
Peter.