Re: HPV-nieuws

In de net uitgekomen HPV-nieuws wordt melding gemaakt van speling in
de achterbrugophanging van Challenge Hurricanes (blz 12).
Dit euvel is IN GERINGE MATE bij intensief proefgebruik geconstateerd.
Zo heeft bijvoorbeeld Ludger Offerhaus vorig jaar een tocht naar de
Pyreneen gemaakt zonder dat dit probleem optrad. Alleen zijn ICE
voorvork scheurde (en die wordt sinddien niet meer geleverd).
De speling werd verergerd door regelmatige demontage. Het probleem,
voor zover hiervan sprake was, is inmiddels allang opgelost met een
andere pen met beter passende lagerbussen. Deze zelfde pennen worden
inmiddels ook door Flevobike gebruikt voor de ophanging van de
voorvork.
De in HPV-nieuws genoemde Frank Kaiser was reeds op de hoogte van deze
oplossing, en naar ik gisteren vernam, had Paul Voerman hem ook al
zo'n pen toegestuurd.

Ik heb mij kortom ernstig gestoord aan deze op onjuiste feiten
gebaseerde stemmingmakerij en verbaas mij erover dat HPV-nieuws dit
zonder weerwoord afdrukt.

Overigens weet ik van Challenge dat hun service perfect is. Alle
Hurricane-eigenaren die menen last te hebben van speling in de
achterbrugophanging kunnen zich melden bij Paul Voerman voor
toezending van een nieuwe pen.

Theo van Soest,
zeer tevreden berijder van een Wizzard en goed op de hoogte van de
ontwikkeling van de Hurricane.

Theo van Soest                         Department of Radiotherapy
                  0                    University Hospital Utrecht
 P.O.Box 85500, 3508 GA  Utrecht, The Netherlands
 E-mail: theo at radcl.ruu.nl  Phone:+31-30-2507143 Fax:+31-30-2581226