Re: Ligfiets en rugklachten?

Hoi,

Laat je vriend eens naar Bram Moens bellen, die is naar mijn weten vorig
jaar nog wereldkampieon op zijn ligfiets geworden met een hernia, hij
vertelde me dat zijn fiets zo ongeveer de enige plek was waar die zonder
pijn kon gaan zittten en fietsen. En hij levert zijn fietsen volgens mij
wel mee aan mensen met rugklachten, misschien kan hij je vriend overtuigen
dat dit de oplossing is voor zijn rug.

Jos Vastenhoud

M5
Meer Meters Met Minder Moeite