Consumentengids etc.

Danny Siepman schreef:
>Ik acht het bewuste artikel dan ook zeer schadelijk voor het imago van de
ligfiets.
>Reken maar dat ze bij Batavus niet blij zijn nu. Een goede test in de
Consumantengids is
>zeer belangrijk voor het betrokken bedrijf.

Absoluut, hoewel ik de test niet ken en er misschien ook terechte kritiek in
staat. Sterker nog: dat zal ook best wel. Maar waar het om gaat zijn de
consequenties in een breder perspectief: de accepatie van de ligfiets is
weer met x maanden/jaren vertraagd. En dat is jammer.

Overigens verdenk  ik vele ligfietsers ervan  dat ze het wel prima vinden
dat ze nog de 'enige' zijn: daardoor kunnen ze opvallen. Een mechanisme
overigens dat ik vaak ook als prettig ervaar. Maar ik heb er geen moeite
mee, deze exclusiviteit in te leveren voor de popularisering van de ligfiets
- een onvermijdelijke consequentie, waar veel voordelen tegenover staan.

Robert van Wperen