> Subject: Relaxx afgekraakt

At 03:01 10-11-96, maillist at news.IAEhv.nl wrote:
> [...]

Die gids heeft toch vast wel een ingezonden brieven rubriek? Daar kunnen we
de constatering dat elke ligfiets even wennen is toch wel naartoe
schrijven/faxen?
Als je op deze lijst het faxnummer vermeld van die gids liggen er binnen
een paar dagen een dozijn brieven op de redactie denk ik :-)

ReindeR

PS. moderator, ik ben je adres even kwijt, maar in de digest versie van
deze lijst wordt het  at  teken van de auteurs van de verschillende bijdrages
veranderd in een ! Dat is heel onhandig.