Helaas (was: Rugklachten)

From:	NAME: drs A.G. Haayman
	FUNC: IGT/IS/REP/INT
	TEL: 055 5285105                      <HAAYMAN, DRS. A.G. at ONTWIKKEL>
To:	"nlhpv-mail at ffshq.IAEhv.nl" at internet

From:	NAME: drs A.G. Haayman
	FUNC: IGT/IS/REP/INT
	TEL: 055 5285105                      <HAAYMAN, DRS. A.G. at ONTWIKKEL>
Subject: Helaas (was: Rugklachten)
Date:	06-Nov-1996
Posted-date: 06-Nov-1996

    Helaas, helaas,

    De collega voor wie ik vroeg over rugklacht-ervaringen heeft uit
    koudwatervrees ("misschien ben ik er gewoon nog niet aan toe")
    gekozen voor een "hele mooie" bukfiets.

    Nu word ik lastig gevallen met alle fraaie details over die fiets,
    terwijl hij het belangrijkste over het hoofd ziet: hij zit RECHTOP.

    Maar goed, hartelijk bedankt voor alle reakties. Volgende keer beter.

    P.S.
    Uit bovenstaande blijkt dat ik wel degelijk vind dat meer mensen op
    ligfietsen zouden moeten rijden. (reaktie op de Relaxx diskussie).
    Omdat de ligfiets naar mijn mening een prima forens-middel is zou het
    meer mensen uit de auto houden als de inburgering zou intreden.

    Groeten,

    Arjen Haayman
    6 november, 09:35

    tel:    055-5285105
    kamer:  524                                cogito ---     0
    e-mail: ahaayman at pi.net                       ergo ---- --\_/\-
    sf    : A.G.Haayman at ap.kadaster.nl.net    bicyclo ---    O   O