Re: stroomlijnpunt

At 07:58 PM 11/23/96 -0800, you wrote:
>Is er iemand die mij tips kan geven over het maken van een
>stroomlijnpuntje van glasvezel/epoxy?
>Hoe maak je een mal het handigst? Wat voor type glasvezel?
>
>b.v.d.
>
>Danny Siepman
>d.siepman at pi.net

De mal kan je het handigst maken uit schuim, niet te grof, en dit snijden
met een 'hete draad'. Vervolgens plamuren enschuren tot dat de mal glad is.
Of je de van de binnen- of buitenkant de mal maakt is eigen keus.
De binnenkant is makkelijker te doen maar een goede mal van de buitenkant
geeft over het algemeen een gladder oppervlak.

      Veel succes

                    Gerard J. Bakker
             <vlpvbak at dutlbcz.lr.tudelft.nl>

prive adress: