Re: NLHPV Digest V01 #162

Hello,

Thank you for sending me E-mail.
I have moved from JET, and will soon have a new e-mail address. E-mail will probably be stored. Please try again two weeks after 3 December 1996.
You can send snailmail to my old address, as it will be forwarded.
In an 'emergency' contact JET for my temporary snail forwarding address and telephone number: ring Alison on  01235-464436

Hallo,

Bedankt voor de post. Ik ben inmiddels verhuisd, en dit adres werkt niet meer. De post wordt wel bewaard. Een week of twee na de derde december hoop ik mijn nieuwe mail adres te hebben. Probeer het dan nog een keer a.u.b.
Gewone post kan naar mijn oude adres in Oxford, want het wordt doorgestuurd.
In een 'noodgeval' gelieve contact op te nemen met JET voor mijn tijdelijke postadres en telefoonnummer: bel Alison (0044)1235464436.

Met vriendelijke groeten

Wouter