Verhalen voor de koude en donkere avonden

Hallo ligfietsers,

Ik vindt het jammer dat het zo stil is op de lijst.
Ik heb zelf nog geen ligfiets (shame on me), maar zit er wel over te denken.
Ik zal hem dan voornamelijk voor fietsvakantie willen gebruiken.
Waarschijnlijk is dit reeds behandeld, maar ik ben zeer benieuwd naar
ligfietsvakantieverhalen. Dat lijkt me zeer prettig om deze donkdere
december dagen mee door te komen. Ik heb dan ook genoten van het verhaal van
de twee  alweders naar Italie. Dus als er iemand is met LFV-ervaring dan ben
ik benieuwd naar zijn verhalen.

Iets anders en als reactie op Erno, ik heb regelmatig last van auto's met
grootlicht. Hoe is dat op een ligfiets. Volgens mij heb je dan nog sneller
last van verblinding.

Gegroet,

Marten