Re: NLHPV Digest V01 #162

Marten Toxopeus verwonderde zich hardop:

>Althans is er nog iemand op deze lijst?
>Ik krijg al een poosje geen digests meer. Voor zo ver als ik weet heb ik me
niet >afgemeldt. Kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is?

Het volgende is aan de hand:
Dat oeverloze gezeik over levensbedreigende problemen als de stand van je
linker remblokje achter, ontneemt elke weldenkende ligfietser de moed tot
reageren.

Dank voor je 'noodkreet'.

Robert van Weperen
(Ligfietser in Winterstop)