Re: Ligfiets

Op veler verzoek even wat meer informatie over de fiets die ik een tijdje geleden te
koop heb aangeboden.

 De fiets in kwestie is een tijdje geleden door mij gebouwd, maar is in
 het bezit van iemand die eens wilde proberen of de ligfiets wellicht een
 oplossing voor hem was. De eigenaar heeft namelijk ernstig verschoven
 wervels. Zelfs de ligfiets bleek geen uitkomst voor hem en daarom biedt
 hij de fiets nu, via mijn Email adres, aan. De fiets is erg mooi
 afgemonteerd en zo goed als ongebruikt. Bel hem zelf even voor een
 compleet overzicht: A.J. Flipse, Sofiastraat 11, 4493 BX Kamperland. Tel:
 0113 - 372035.