Weer een ligfiets te koop!

Maar deze keer eens van mezelf.
Ik heb al een tijdje wat rommeltjes over, waaronder een hele leuke ligfiets.

Even wat info: het is een zelfbouwfiets. Gemaakt van 'Flevobuis', vierkante koker met
een wanddikte van 1,5 mm. Korte wielbasis ligfiets met 20 inch voor en 28 inch achter.
Voorzien van nogal wat nieuwe onderdelen: veerblok, twee keer Magurarem, Suntour X-1
lange kooi derailleur, indexkabels, versteller Shimano SIS (dure type), Sachs Sedis
ketting, freewheel, aluminium bovenstuur, handvatten, trappers, allemaal nagelnieuw.
Gebruikt is het achterwiel en voorwiel. Voorzien van meeverende bagagedrager.
 Prijs: f 850,-

Meer weten? Bel: 071 - 5174368
Een proefrit kan worden gemaakt te Oegstgeest (nabij Leiden)

Voor de liefhebber heb ik ook nog een ligfietsframe staan, korte wielbasis, 24 inch voor
en 28 inch achter. Geen vering. Wel erg mooi gemaakt. Kobaltblauw. Het glasvezel
stoeltje gaat vloeiend over in het frame. Prijs: f 500,- Dit is inclusief wat
bijbehorende onderdelen, waaronder een erg mooie rem en een voorwiel.