Fietsongelukken

Hallo allemaal,

Ik krijg laatst via de touringlist een tip over een leuke fiets website.
namelijk een database voor fietsongelukken. Aangezien het een Amerikaanse
site is staat het vol met amerikaanse en canadese ongelukken, maar er zijn
toch ook europeze ongelukken. Ik zou zeggen, bekijk die site eens en stuur
je ongeluk in. Er staan veeeeeel te weinig ligfiets ongelukken in, dat moet
makkelijk beter kunnen.

Het gaat om de volgende site:

http://broadwaynet.com/~yeo/your_accident.html

Veel plezier, en nog vele mooie schuivers ;-)

Marten