Re: Wielmaat ...

Erno schreef:

> Ik ben het schemaatje kwijt bij mijn fietscomputer. Weet iemand welke
> wielmaat ik moet instellen voor mijn Flevobike Racer (28" wielen)?

Gewoon even meten:
Ventiel precies op het laagste punt zetten, streepje zetten opgrond
bij ventiel, op de fiets gaan zitten,
naar voren rollen tot het ventiel weer beneden is en weer streepje
zetten.
Afstand tussen streepjes is het getal (mestal in cm) dat je in moet
voeren.
Dit is echt goed nauwkeurig: twee fietsen die ik laatst zo heb
ingesteld zitten binne 2% van elkaar!
Groeten,
Merijn
                  Merijn Wijnen
                  m.wijnen at ind.tno.nl

Job location:                       Private adress:
Oostsingel 209                      A. Petersweg 15
PB 5073                             2552 JZ The Hague
2600 GB Delft                       Tel: +70-3910367
Tel: +15-2608891
Fax: +15-2608846
                  The Netherlands