Re: NLHPV Digest V01 #166

At 03:01 10-12-96, maillist at news.IAEhv.nl wrote:
>Date: Mon, 9 Dec 1996 10:03:13 +0100 (MET)
>From: Erno Mijland <kub.nl!p.j.j.mijland>
>To: "Ligfietsen" <ffshq.IAEhv.nl!nlhpv-mail>
>Subject: De auto ... vrijheid en 'automatisch denken'
>
>Gisteren bij de VPRO een leuke uitzending over Nederland en de auto, waarin
>o.a. een mooi contrast werd neergezet tussen de auto en de fiets. I

Heb je de ligfietser ook gezien? Er was een item over iemand die langs een
sluiproute woont en die zijn zoontje over de drukke weg zonder fietspad
naar school liet fietsen. Je zag een beeld van drie scholieren van voren
die naast elkaar fietsend over zo'n B-weg voortploeterden. En toen kwam
opeens een ligfiets het beeld binnengeschoven, hield even in voor de
camera, groette de camera even, en zoef, flitste het beeld weer uit. Als je
hebt over reclame voor de ligfiets...

De cameraman (Bromet) suggereerde regelmatig tijdens interviews of de
automobilist niet beter met een brommertje ofzo naar zijn werk kon gaan.
Hopen dat genoeg kijkers het woord brommertje hebben ingevuld met het woord
ligfiets..

ReindeR

PS. eigenlijk had ik gehoopt dat ik maandag een mailtje zou lezen van
iemand op deze lijst dat hij het was.

=   o
 _/[._
(_)>(_)  Bicycle Stolen!  http://huizen.dds.nl/~rrr