Re: NLHPV Digest V01 #164

M.E.Toxopeus at student.utwente.nl wrote:

> Vrienden van mij hadden in hun bukfietsperiode (door hun de analoge fiets
> genoemd ;-) ) de tacktiek om met de vlakke hand een klap op het dak van een
> auto te geven. De bestuurder schikt zich kapot en er is nooit schade. Vooral
> bij afsnijden, blokkeren van de weg, etc. zeer effectief. Ligfietser kunnen
> natuurlijk niet bij het dak, maar zou het op een portier ook niet werken?

Ik weet het niet hoor. De persoon in de auto zal echt niet denken: 'Oei, wat dom van
mij, daar benadeel ik die arme fietser zowaar op botte wijze' Hij (zij) zal vermoedelijk
meer denken in termen van: 'HOE DURFT DIE ASO OP ZE KLOTEFIETS MIJN AUTO ZELF MAAR AAN
TE RAKE, !! at &*# at #&!!.'

Ik ken wel mensen die achtervolgd zijn nadat ze een auto een dreun hadden gegeven.
In ieder geval vraag ik me steeds maar weer af of je echt iets positiefs bereikt met
het benaderen van automobilisten op wat voor wijze dan ook. Indien niet, dan laat ik
iedere verdere actie achterwege.

Danny Siepman,
d.siepman at pi.net