#>we kunnen volstaan met een mini-dynamootje waardoor eindelijk al
#>die batterijen weer overbodig worden.
#Wat is het doel van verlichting?
#1. gezien worden, dan lijkt me dat voor gebieden met voldoende
#straatverlichting LED verlichting voor op de fiets wel werkt.
#2. zelf zien waar je rijdt, in mijn contreien een stuk relevanter
#vandaar dat ik momenteel zeer blij ben met een halogeenbundel die
#15 meter voor me uit schijnt.

Ik had het dan ook niet voor niets over *geschikte* voorverlichting...
Daarmee aangevend dat ik de huidige groene dingen totaal ongeschikt
vindt. Ook om gezien te worden.
Het gaat er dus om groene, gele of blauwe LEDs te vinden die
evenveel licht geven als een lampje van een paar Watt.

Marcel.
 X   drs. Marcel Wijkstra                            wijkstra at fwi.uva.nl
-