Re: Verlichting

Geert v/d Wiele schreef:
> In mijn zoektocht naar DE verlichting kwam ik, na veel bronnen te hebben
> geraadpleegd, tot de volgende conclusies die ik opbouwde aan m'n ligfiets.
> 3. Als achterlicht ...
> .....en als backup een electrolytische condensator van 1 Farad.
> Deze zorgt ervoor dat je achterlicht bij stilstand nog een
> 10-15 minuten fel blijft nabranden.

Bedoel je echt 1 Farad? Waar haal je een condensator van zo'n grote capaciteit?

 (____)      Joop H.M.Gooden   Voorsterweg 31, 8316 PR Marknesse
      _        NLR(NOP)-AX     p.o.box 153, 8300 AD Emmeloord - NL       at
 ----o----   exp.aerodyn.dep.  tel (0)527 248669 /fax (0)527 248210   --\\_/\Q
              gooden at nlr.nl    http://www.nlr.nl/public/              (*)  (*)