re: Verlichting

Geert vandeWiele schreef:

>1. Zorg voor een degelijke, niet-slippende dynamo. Batterijverlichting is
>te omslachtig en in elk geval niet milieuvriendelijk.

Prima, maar die dynamo heb ik nog niet gevonden. Zeker wanneer je de
kruissnelheid van 30 km/u van een ligfiets, uitgerust met 22-622 bandjes,
in acht neemt kost dit zowel meer bandjes als dynamo's die stuk gaan
in plaats van een accu die jaren mee gaat.

Maar in principe ben ik wel met je eens dat een goede dynamo de oplos-
sing zou zijn. Iets in de naaf of zo lijkt mij niet zo gek. Heren con-
structeurs...

Jaap.vanBergeijk at user.aenf.wau.nl