Internet op fietsbeurzen

Hallo,

Frank ter Braak van de Liggende Hollander in Eindhoven belde me vanochtend
over het volgende:
In de weekenden van 18/19 (Zwolle) en 25/26 (Den Bosch) vinden er twee
Tweewielerbeurzen plaats geheel gericht op fietsen. Daar zullen ook enkele
ligfietsverkopers hun waren presenteren.
Het leek Frank wel leuk om een doorlopende demonstratie op te nemen over
ligfietsen op het Internet. Daar is natuurlijk het een en ander voor nodig:
- apparatuur, bij voorkeur met groot scherm
- een aansluiting
- een account liefst met lokaal inbelnummer
- en niet te vergeten iemand die wat kan laten zien ...

Ik heb beloofd eens op deze lijst te vragen wie er ideeen heeft en mogelijk
zou willen meewerken aan een dergelijk project. Voor Den Bosch dacht ik
meteen aan het benaderen van Tulip als mogelijke sponsor en leverancier van
de infrastructuur.

Ik verzoek iedereen die wil reageren dit te doen naar mijn e-mail adres. Ik
zal de suggesties verzamelen en mogelijk geinteresseerden wat laten weten.
> erno at dse.nl

Ik heb Frank beloofd komende dinsdag met een reactie te komen.

Groet,
Erno Mijland

p.j.j.mijland at kub.nl
http://www.dse.nl/bewoners/erno/