Re:

Thank you for contacting the listserver at listserv at ffshq.IAEhv.nl

Please keep in mind that we do NOT have a 24h connection to the Internet. Our
computers link theirselves frequently. But we can't send immediate
(automatic) responses to your requests. We do our very best to send you
everything as soon as possible, but our budget is limited. Thank you for
understanding. mail ' ffsinfo at ffshq.IAEhv.nl ' for a text explaining how
our service works.

A transcript of this session follows:
---------------------------------------
> From jvhaarst  Mon Apr 22 22:19:01 1996 remote from h2o.xs4all.nl
> From: h2o.xs4all.nl!jvhaarst (Jan van Haarst)
> To: ffshq.iaehv.nl!listserv
> Date:          Mon, 22 Apr 1996 17:03:57 met-1dst
>
> subscribe nlhpv
Done.

---------
Welkom bij nlhpv,

een Nederlandstalige mailinglist voor (toekomstige) liggende Hollanders.
Je bijdragen over techniek, activiteiten: wedstrijden, touren, beurzen, open
dagen, ligfiets en vakantie/woon-werkverkeer/racen, diefstal meldingen, de
markt: je fiets verkopen, nieuwe modellen/onderdelen etc.

Hoe werkt de lijst optimaal?
1       Onderwerpen hebben direct met ligfietsen te maken.
2       Berichten zijn to-the-point (geen overbodige ballast, geen lange
signatures, geen niet-relevante citaten uit andermans mail).

Je kunt de lijst (tijdelijk) verlaten door een e-mail te sturen naar:
listserv at ffshq.IAEhv.nl
In de body type je "unsubscribe nlhpv". Je vult niets in bij Subject.

De mailinglist is mede mogelijk gemaakt door Ralf van Dooren
(ralf at ffshq.IAEhv.nl).

Ik hoop dat deze lijst een vruchtbare bijdrage levert aan je ligfietsplezier.

Groet,

Erno Mijland
initiatiefnemer nlhpv
---------
> --
---
End of this session. Thanks for contacting the FFS Hq ListServer.

The ListServer at listserv at ffshq.IAEhv.nl

For questions : servhelp at ffshq.IAEhv.nl

---