#Hollanders.

Ter verduidelijking: het email-adres van de lijst, waar bijdragen naar moeten
worden verstuurd, is
	nlhpv at ffshq.iaehv.nl

#Hoe werkt de lijst optimaal?
#2       Berichten zijn niet te lang en zijn to-the-point (geen overbodige
#ballast, geen lange signatures, geen niet-relevante citaten uit andermans mail).

Met name dat laatste punt is van groot belang. Hoewel netiquette tot ieders
opvoeding zou moeten behoren, plegen hele volksstammen de complete boodschap
waarop zij reageren inclusief signature op te nemen aan het begin of het eind
van hun eigen reactie. Niet doen dus!

#Ik verzoek je het hieronderstaande mailtje als eerste bijdrage te versturen:

Naam: Marcel Wijkstra
Woonplaats: Wijdewormer
Werkplaats: Amsterdam
Ligfiets(en) merk/type: eigen bouwsel (nog niet af), gebaseerd op een oud
                        dames-rechtopframe
Gebruik van de fiets: proefrijden ;-) (maar daarna woon-werk, mogelijk uitstapjes)
Website (adres + omschrijving): http://carol.fwi.uva.nl/~wijkstra/Fiets/
    WWW-pagina over Nederlandse ligfietsen (plaatjes, korte omschrijvingen,
    prijzen); iets over mijn eigen bouwsel

Door mezelf iets te laat aan te melden heb ik waarschijnlijk de meeste
introductie-mailtjes gemist. Voor zover het berijders van commercieel
verkrijgbare NL ligfietsen betreft: graag zou ik een referentie naar
je homepage (bij het ontbreken daarvan: je email-adres) willen opnemen
op mijn ligfietsWWWpagina, zodat potentiele klanten bij jou terecht
kunnen voor ervaring van iemand die er echt verstand van heeft.

Marcel.
 X   drs. Marcel Wijkstra     (AIO  Visualization)   wijkstra at fwi.uva.nl
-