Nogmaals excuses

Hier weer even de listserver-owner.

Wat er nu allemaal gebeurt, ik kan het ook niet meer volgen... Ik heb
vanmiddag de 'gewraakte' user van emswitch.nl eraf gegooid... Maar ze
blijven berichten stouwen, die niet meer terug te draaien zijn...

Inmiddels heb ik dit verholpen door 'emswitch.nl' in de 'denylist' te
gooien... Hopelijk lost het probleem zich dan vanzelf op. Het zetten van
dit adres op de 'denylist' houdt in dat alle adressen waarin 'emswitch.nl'
voorkomen genegeerd worden. Post daarvanaf wordt simpelweg vernietigd, als
het naar de listserver of een mailinglist gericht wordt.

Verder heb ik nog een aantal andere maatregelen genomen om te voorkomen
dat dit nog eens gebeurt.

Mijn excuses voor het alle onzin berichtjes... Ik ben er zelf ook niet
blij mee (kost mij allemaal weer transfertijd). En het komt het imago van
mijn server niet ten goede natuurlijk.

--
Relax (Tm),
         _      Ralf van Dooren         Snailmail :     Ralf van Dooren