Re: Tips

Ik weet niet in welke stad jij woont, maar ik heb in de vier jaar dat ik
liggend fiets hoogst zelden een echt vervelende opmerking moeten
aanhoren. Ik moet toegeven dat bepaalde vragen vaak terugkeren: "Is dat
moeilijk? lekker? snel? duur? Heb je geen last van je nek?" Een stapel
folders onder m'n zitje heb ik inderdaad al eens overwogen.
Inmiddels te vaak gehoord is de flauwe grap: "mag ik achterop? (meestal
door tienermeisjes). Maar eigenlijk valt het best mee. Het fenomeen
ligfiets wordt merkbaar bekender. De mooiste reactie was van een man die
zich letterlijk met open mond stond te verbazen.

Je weet waar je aan begint: de aandacht hoort erbij.
	            DE  DIGITALE  STAD