Re: Nogmaals excuses

Hoi Jan,

>Er loopt net een discussie over dit soort zaken op xs4all.<iets>
>Daar haddeb ze het over een bepaalde header:
>Precendece : bulk
>Net even gecheckt, die mist in de header die WFS uitspuugt.

Dit *kan* er eventueel wel bijgezet worden, maar ik zie het nut er niet zo
van (heb dan ook geen flauw idee wat die header inhoudt ;) ).

>Ehh, dit verhaal was ergens naar onderweg, ik ben allen kwijt waar
>naar toe . Laat maar (waarom heb ik dit eigenlijk verstuurd?)

Tijdgebrek om het weer te wissen ofzo? :))))

>Zoals ?

Nou, eerst had ik als instelling : MembersOnly : NO... Dat betekende dat
ook mensen van buiten de lijst kunnen schrijven... Door het nu op 'YES' te
zetten, worden mailtjes van die vage daemon gewoon geweigerd "want die
staat niet op de lijst"...

Ook heb ik (ik weet niet of ik dit al verteld had) het hele
emswitch-domein ingesteld op 'deny'... Alle mail die daar vanaf komt wordt
niet-verwerkt de bittenbak in gemikt... Moeten ze hun mailer maar goed
instellen...

--
Relax (Tm),
         _      Ralf van Dooren         Snailmail :     Ralf van Dooren