Subject:nlhpv

Het zou mij erg helpen wanneer iedereen bij het subject van de Email
voor de nlhpv mailing lijst de letters "nlhpv" zou opnemen, dan wordt
het voor mij namenlijk mogelijk om berichten van deze lijst
automatisch apart te zetten. Ze dreigen nu af en toe te verdwijnen in
de rest van de post.
Bij de berichten van de ihpva lijst is het geen probleem, omdat die
allemaal de zelfde afzender hebben, zodat ik daarop kan sorteren.

Merijn Wijnen