Re: nlhpv Introductie

Amir,

> Ligfiets(en) merk/type : Flevobike (met extra trike achterstuk)
Wanneer gebruik je nu dat trike-achterstuk? Het lijkt me, als je eenmaal op
een bike kunt trappelen, dat de trike alleen maar een langzamere versie is.

> Duur                   : Ruim 4 jaar door weer en wind
Met mijn Racer ben ik bij gladheid gehandicapt. Door de voorwielaandrijving
en het stuurmechaniek heb je absoluut geen controle over je fiets als die
voor weg dreigt te glijden. Verder kan weer en wind mij ook niet tegenhouden.

Erno

WEB:     http://www.xs4all.nl./~emijland