Introduktie

----------------------------------- Introductie
Naam:               Arjen Haayman
Woonplaats:      Deventer
Ligfiets(en) merk/type: Flevobike & trike
Gebruik van de fiets (woon-werk, wedstrijden, vakantie ...):
Voor het dagelijkse woonwerk-verkeer (Deventer-Apeldoorn v.v. (49 km
totaal)) gebruik ik zowel m'n bike als trike. De trike als ik die dag m'n
zoontje van het kinderdagverblijf moet afhalen. De trike geeft hiervoor veel
meer stabiliteit,maar m'n gemiddelde snelheid ligt helaas zo'm 3 km/u lager
dan op de bike. Af en toe word ik zelfs wel eens ingehaald door een ATB'er.
(Die moet een spieren hebben).

Voor in de stad heb ik een oude stadsfiets, en voor de vakanties gebruik ik
toch het liefst mijn randonneur.

Website (adres + omschrijving): Geen

Arjen Haayman                                                     cogito
e-mail: ahaayman at pi.net                                             ergo
s-mail: Gelselaar 20, 7414 BX  Deventer; The Netherlands         bicyclo
Phone (+31) 570-641938                                                 o