Re: nlhpv trike achterstuk

> Wanneer gebruik je nu dat trike-achterstuk? Het lijkt me, als je eenmaal op
> een bike kunt trappelen, dat de trike alleen maar een langzamere versie is.

> Met mijn Racer ben ik bij gladheid gehandicapt. Door de voorwielaandrijving
> en het stuurmechaniek heb je absoluut geen controle over je fiets als die
> voor weg dreigt te glijden. Verder kan weer en wind mij ook niet tegenhouden.
>
> Erno

Ik gebruik alleen het trike achterstuk als het buiten erg glad is.
Tijdens deze winter heb ik me kostelijk geamuseerd op het gladde wegdek.
Met de bike kan ik dan niet fietsen maar met de trike kan ik zo over
het wegdek glibberen zonder om te vallen en geparkeerde auto's te rammen.

Echt stuurbaar is de trike niet op ijs, maar wel leuk om mee te fietsen.
L.L.A.Vosteen at et.TUDelft.nl           Amir