Re: Introduktie

At 12:59 96-04-28 +0200, you wrote:

>----------------------------------- Introductie
>-------------------------------------------------
>Naam:               Arjen Haayman
>Woonplaats:      Deventer
>Ligfiets(en) merk/type: Flevobike & trike
>Gebruik van de fiets (woon-werk, wedstrijden, vakantie ...):
>Voor het dagelijkse woonwerk-verkeer (Deventer-Apeldoorn v.v. (49 km
>totaal)) gebruik ik zowel m'n bike als trike. De trike als ik die dag m'n
>zoontje van het kinderdagverblijf moet afhalen. De trike geeft hiervoor veel
>meer stabiliteit,maar m'n gemiddelde snelheid ligt helaas zo'm 3 km/u lager
> [...]

Except for the latin 'Cogito ergo sum' I did not understand your post.
Since I did not understand one word from your post,
I am afraid I will ask you to translate your correspondance
in French or in English.

Je suis dans l'impossibiliti de vous transmettre un message dans la
langue que vous utilisez pour correspondre avec moi.
Parlez-vous latin?

Veuillez traduire vos messsages soit en anglais ou encore en frangais.

Merci.
Roger 'velo-hospitalite' Gravel