Introductie

Naam: Marcelia Noort
Woonplaats: Velp
Ligfiets: een (door een ander gebouwde) ligfiets,lange wiel
basis,onderstuur,3 versnellingen.
Gebruik:weinig,3 versnellingen is te weinig om prettig mee te fietsen,als je
in een open,winderig gebied woont.
Website:geen

Zelf zijn we bezig met het bouwen van een flevo-trike,het frame is bijna
klaar,het probleem is nu het zitje.Als iemand hier een goed idee voor heeft
dan hoor ik dat graag.Het zitje van flevo zelf is natuurlijk een
mogelijkheid,maar er zullen best nog wel wat mogelijkheden zijn.
Ik zit er over te denken om een Alligt aan te schaffen,heeft iemand hier
veel ervaring mee? Ik heb laatst gefietst op de ongeveerde versie,maar dat
kun je goed in je rug voelen.Verder vond ik het een prettige fiets en goed
wendbaar.
De nieuwste versie is wel geveerd maar die heb ik nog niet echt
uitgeprobeerd, iemand anders wel? Ik hoor het graag.
Tot zover mijn introductie,
                           groetjes Marcelia

                      |     Internet:marcelia at worldonline.nl
Marcelia Noort        |     Home    :026-3645624
                      |     Fax     :026-3645624
MNE