Re: Iedereen Flevo???

Jan,

>Ben ik nou gek of rijdt iedereen op de list op een flevo.....
Het is wel de meest verkochte denk ik, met M5 en Challenge.

>Ik kom op de bike niet eens weg, de trike gaat iets beter....mis ik iets??
Vergelijk het met een perzik. Uit blik eet je hem meteen op, best lekker,
maar als je een verse perzik eerst schilt en dan opeet, das pas echt lekker.
Flevo is gewoon de kick van: eerst door de zure appel heenbijten en daarna
genieten van het resultaat.

Erno

WEB:     http://www.xs4all.nl./~emijland