Re: Iedereen Flevo???

On Mon, 29 Apr 1996 20:05:03 +0200 (MET DST) you wrote:

>Hallo allemaal...
>
>Ben ik nou gek of rijdt iedereen op de list op een flevo.....

Ik heb niet geturfd, maar het lijkt er veel op.

>Ik kom op de bike niet eens weg, de trike gaat iets beter....mis ik iets??

Neehoor, het begin is best wel moeilijk.
Het kostte mij zo'n 10 uur oefenen voor het een beetje ging, en
daarbij zelfs nog ondersteund door zijwieltjes. In het begin was dat
makkelijker, omdat je dan niet omviel.
Geoefend op een zeer rustige polderweg met vrij nieuw asfalt, en na
twee middagen leverden de wieltjes meer hinder op dan gemak.

De zijwielen waren ex-kinderwagen wielen, op een stalen as van
ongeveer 1 meter, gemonteerd via een sub-frame aan de gaten voor de
bidon-houder onder het zitje.

           |[ ]|
           |[ ]|
           |   |
          /     \
         /       \
        /         \
       /           \
      /             \
 o   /               \   o
 |  /                 \  |
 o                       o

Dit is het ruwe idee, bouwtekening(schets) kan ik opsturen/faxen.
Het frame zelf is eventueel ook af te halen, daar ik het nu toch niet
meer nodig heb.
Het is wel bedacht voor een "racer" en werkt alleen in "stad"-stand.

Met vriendelijke groeten,

Jeroen T. Bezemer
Papendrecht