Re: Fietscomputer op flevo

On Mon, 29 Apr 1996 19:37:58 +0100 you wrote:

>Kan iemand mij helpen met het volgende:
>Ik wil een fietscomputer (Cateye Mity2) monteren om mijn Flevobike Racer,
>maar dan wel zodat ik hem af kan lezen, dus niet aan het stuur. De beste
>positie (uitgetest met touwjes) is op de schuine balk tussen de benen,
>maar hoe bevestig je dat?

Mja, dat is het voordeel van zelfbouw...
Bij mij zit hij samen met het trekpunt van een cantileverrem recht
boven het voorwiel, op een stukje pijp wat met een stukje kokerprofiel
op het frame is gelast. Hierdoor ontstond een stukje "stuur" waardoor
de gewone montagematerialen gebruikt konden worden. Alleen bediening
tijdens het rijden is nu onmogelijk.

Met vriendelijke groeten,

Jeroen T. Bezemer
Papendrecht