Re: Iedereen Flevo???

>Ik heb niet geturfd, maar het lijkt er veel op.

>Neehoor, het begin is best wel moeilijk.
>Het kostte mij zo'n 10 uur oefenen voor het een beetje ging, en
>daarbij zelfs nog ondersteund door zijwieltjes. In het begin was dat
>makkelijker, omdat je dan niet omviel.

Dat is exact de reden waarom ik het volgende voorstel zou willen doen:
1) alle gemeente-ambtenaren die iets met fietsen te maken hebben krijgen
verplicht een 2 uurs training in het rijden op een flevo bike
2) zodra ze een beetje los kunnen fietsen worden ze verplicht de straat op
gestuurd
3) na een fietstocht van minimaal een uur dienen zij een nota te schrijven
over het veiliger maken van hun stad voor bejaarden, allochtone vrouwen en
schoolgaande kinderen......

Mijn flevobike wil ik er wel voor lenen!

groeten,

Willem Jaap Zwart