Re: Fietscomputer op flevo

At 19:37 29-04-96 +0100, you wrote:
>Kan iemand mij helpen met het volgende:
>Ik wil een fietscomputer (Cateye Mity2) monteren om mijn Flevobike Racer,
>maar dan wel zodat ik hem af kan lezen, dus niet aan het stuur. De beste
>positie (uitgetest met touwjes) is op de schuine balk tussen de benen,
>maar hoe bevestig je dat?

Bij Flevobike hebben ze voor mij een rond balkje in de buurt van de knik
gemonteerd. Prima zichtbaar. Om hem te bedienen moet je even voorover durven
te buigen. Met een trike een fluitje van een cent.

Arjen Haayman                                                     cogito
e-mail: ahaayman at pi.net                                             ergo
s-mail: Gelselaar 20, 7414 BX  Deventer; The Netherlands         bicyclo
Phone (+31) 570-641938                                                 o