Re: Iedereen Flevo???

At 17:56 1-05-96 MET, you wrote:

>Ik heb niet geturfd, maar het lijkt er veel op.

Geen idee of je iets mist. Zelf heb ik geen ervaring op een andere fiets
(behalve een testrondje Challenge).

Een tip die ik bij Flevobike heb gekregen is om in het begin gewoon recht
overeind te zitten. Dan hou je toch net even beter je evenwicht.
Zelf heb ik ooit 3 avonden rondjes gedraaid op een parkeerterrein. Daarna
durfde ik het om er mee naar m'n werk te gaan. (Allermoeilijkst: optrekken
bij een stoplicht, terwijl er allemaal andere fietsers om je heen staan. Van
de zenuwen val je spontaan om).
Na een maand durfde ik het stuur los te laten, en sindsdien zweef ik over
sNeerlands wegen. Het is dat je op de weg moet blijven letten, anders had ik
nu eindelijk tijd om m'n krantje te lezen.

Arjen Haayman                                                     cogito
e-mail: ahaayman at pi.net                                             ergo
s-mail: Gelselaar 20, 7414 BX  Deventer; The Netherlands         bicyclo
Phone (+31) 570-641938                                                 o