Krantje lezen ...

Arjen schreef:

>Het is dat je op de weg moet blijven letten, anders had ik
>nu eindelijk tijd om m'n krantje te lezen.

Ik ben daar ooit eens mee begonnen op een heel rustig fietspad langs een
kanaal (lang recht rustig stuk). Op een gegeven moment ben ik boeken gaan
meenemen. In het zomerseizoen lees ik nu zo'n drie boeken geheel op de
fiets. Het is een kwestie van na elke zin even opkijken (en een goeie
EHBO-trommel meenemen :<)).

Erno

WEB:     http://www.iaehv.nl./users/erno