Amsterdam
Ligfiets: een FlevoBike en Trike
voor woon/werk gebruik en in de toekomst vast ook recreatief.
email: adejong at xs4all.nl

Doel in mijn leven, op dit moment: ik bevecht het recht op vouwfiets
achigheid van de FlevoBike. De NS zijn vergeten wat voor afspraken ze
daarover in het verleden hebben gemaakt. Nu wacht ik rustig af tot mijn
niet betaalde fietskaartje een procedure wordt. Ik heb wel goede papieren,
vind ik. INtussen heb ik Flevo Bike - trein angst. Niet leuk