Op zoek??? Optima Cheetah!!!

Hoi,

Regelmatig lees ik mailtjes in de  ligfietsmailinglist (heerlijk woord....
van mensen die nog op zoek zijn naar een fiets . Ben zelf ook op zoek naar
een ligfiets, maar omdat elke fabrikant wel iets unieks aan zijn fiets heeft
zitten heb ik ook nog geen keuze kunnen maken. Financieel zou ik kiezen voor
de Batavus Relaxx, maar dat komt natuurlijk alleen door de prijs....(1600,-)
en niet door de 'spectaculaire' uitvoering.

Op de fietsrai zag ik dat Optima Cycles in Haarlem een behoorlijk aantal
nieuwe fietsen in het assortiment had. Mijn keuze tot nu toe was de
Challenge Huricane, omdat ie zo snel, wendbaar en lekker laag is (als ik
ergens de pest aan heb, is het aan fietsen tegen de wind in, dus de fiets
MOET laag zijn ). Nadeel Hury ->ontzettend slecht zitje (ben nogal lang) en
nauwelijks bagagemogelijkheden, en het lijkt een beetje een kinderfietsje.

Bij Optima cycles liep ik tegen de Cheetah aan. Een geweldig gave en lage
fiets, met een opmerkelijk lekker zitje. Na een dag fietsen leek mijn keuze
gemaakt, maar bij terugkomst in Haarlem stapte ik toch nog even op een
andere fiets van Optima; de Condor. Een iets hogere fiets met een
bovenstuur, en merkte dat deze ook wel heel erg lekker fietste, dus mijn
keuze is nog niet gemaakt......

Wil je wat jpg-plaatjes van deze Cheetah??? Mail me effe.....ik weet
namelijk niet of het de bedoeling is of er attachments via de list verzonden
gaan worden (Erno...??).

Groeten Jan Wolsheimer
 at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at
"Life is easy, when you know all the answers...."

Homepage: http://www.pi.net/~wolly
mail: wolly at pi.net
 at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at