Re: Flevo in Trein

>ik reis regelmatig met mijn Flevo Racer in de trein
Het ligt allemaal erg aan de conducteur die je treft. Ik heb eens een keer
moeten betalen, vervolgens een brief naar de NS gestuurd dat ik het er niet
mee eens was. Ik kreeg gelijk en mijn geld werd teruggestort.

TIP: plak een boterham aan de voorkant en een aan de achterkant van je fiets
en zeg tegen lastige conducteurs: "Ik hoef toch zeker niet te betalen voor
mijn broodbeleg?"

Erno

WEB:     http://www.iaehv.nl/users/erno