Re: slipt flevobike-race?

Marcel Wijkstra schreef:

>Net zogoed als de maximale remvertraging optreedt wanneer je wielen net
>niet blokkeren, en wanneer je achterwiel net niet van de grond komt.

>Dat zijn toch situaties die ik liever vermijdt...

Mee eens, maar het is toch op z'n minst nuttig de theoretische grenzen te
kennen. Praktisch is overigens de slip bij wegrijden nog de minst hals-
brekende toer en komt qua remcapaciteit een flevobike racer door zijn lage
zwaartepunt aardig overeen met de verkeersveiligheidsnorm in LA (of
waren dat niet de strengste?).

Groetjes, Jaap (met flevo-racer met DUBBELE remmen)