Scheef?

Ik heb al enige tijd het idee dat ik scheef op mijn Flevo Racer zit. Kijk ik
over de as van mijn lichaam dan zit ik iets naar links. Ik voel mijn rug en
bil rechts wat meer drukken op het stoeltje als links. Als ik mijn zitje
echter bekijk zit het in het midden; verplaatsen levert instabiliteit op.
Ik ben bezig met stripjes camping-matras om de steun te optimaliseren. Hoe
meer rug-zitje-contact hoe meer controle over je fiets lijkt me.
Wie heeft hier ook ervaring mee?

Erno

WEB:     http://www.iaehv.nl/users/erno