klein foutje in dat wijzigingsbericht

Hoi,

Ik had een klein, maar uiterst irritant tikfoutje gemaakt in het bericht
waarin gemeld werd dat er een digest is, waarmee ook het mailadres van de
nlhpv verandert.

Het mailadres moet zijn :

		nlhpv-mail at ffshq.IAEhv.nl

De meesten hadden dat gelukkig wel door, ik had in dat berichtje de 'h' en
de 'p' omgedraaid... Degenen die hun bericht(en) dus terug gebounced zagen
als 'user unknown', probeer het eens met bovenstaand adres, dat moet beter
werken ;)))

Met mijn oprechte excuses voor het ongemak...

--
Relax (Tm),                                "As much as I definitely
    _      Ralf van Dooren                  enjoy solitude