Re: Scheef?

Hoi,
Ik heb de scheefzit ervaring 2 jaar lang op mijn flevobike gehad en nu
ook op mijn M5. Eerst dacht ik dat mijn fiets/zitjes scheef was, maar
nadat ik andere ligfietsers van achteren bestudeerd heb, ben ik tot de
conclusie gekomen dat niet de fiets, maar de fietser scheef is! Een vriend
heeft mij erop gewezen dat ik ook tijdens het hardlopen asymmetrisch ben. (Daar
kan ik het mee doen.)
Verzitten helpt niet. Je zit dan wel recht, maar het voelt onnatuurlijk.
Zou het iets te maken kunnen hebben met verschil in lengte van de beide
benen?
Ik probeer er vooral niet op te letten. Anders raak ik knap geirriteerd!

Groet,

Norbert
	            DE  DIGITALE  STAD